Náš SEDAN narástol iba o 325 mm, čo robí minimálny rozdiel oproti malému klasickému Riu. Je to ale zaujímavé, pretože navonok pôsobí určite mohutnejšie a ráznejšie ako jeho starší brat. Čo je ale úžasné návrhári sa trafili do čierneho práve v oblasti kufra, ktorý v sebe skrýva o 101 l viac ako krátke Rio. Celkový objem batožinového priestory narástol na 400 ! Tento údaj je obdivuhodný a nezvyčajný, pretože priestrannosť na zadných sedadlách ostala rovnaká ako pri krátkom Riu. Ostatné parametre sa už nemenili. Podvozok zostal tiež rovnaký. Pri pohľade na tento SEDAN by Vám ani nenapadlo, že sa môže od klasického Ria líšiť iba v týchto parametroch. Pri prvom stretnutí s ním je Vám jasné, že pôsobí mohutnejšie. Ďalšou dôležitou súčasťou je jeho hmotnosť. Kórejci si zakladali na tvrdení: "Čím ľahšie, tým lepšie." Vyplatilo sa im to,pretože napriek malej hmotnosti skvele ladí s motorom. Motor s 1,2 litrovým benzínovým štvorvalcom, ktorý dostal variabilné časovanie ventilov. Ukrýva v sebe 62 kW teda 85 koní. Krútiaci moment sa vyšplhal na 121Nm. Ďalšou dôležitou informáciou je, že nie je to motor s natlačeným turbom. Tým pádom sa jeho majitelia môžu spoľahnúť na dlhú životnosť. Nejde o žiadneho lenivca, RIO SEDAN je veľmi živé auto aj s 1,2 litrovým motorom. Tvorí perfektnú zohratosť so svojou kostrou a je húževnaté a dynamické. Tento motor je priamo určený na medzimestské jazdenie a jazdenie po meste. Stvorená do mesta je aj prevodovka, ktorá v prípade 1,2 litrového agregátu dostala iba 5 stupňov. Pri mestskom šantení sa spotreba pohybuje na 6,3 - 6,5 l/100 km a pri bežnom jazdení bude kombinovaná spotreba 5,0 l/100 km. Perfektnou vecou sú tiež kotúčové brzdy vpredu aj vzadu a to už aj v tejto výbave SILVER. Jazda v novom SEDANE je pružná, svižná zároveň. Vozidlo skvele sedí na ceste a ľahko sa ovláda. Tiež je veľmi dobre odpružené a skvele zvláda nerovnosti. Tento motor nie je veľmi stavaný na väčšie rýchlosti. Hlavne na diaľnici vie byť hlučnejší a spotreba tiež stúpa. Ak často jazdíte po diaľnici, tak skôr by som uprednostnil silnejšiu motorizáciu teda 1,4 litrový benzín.